Powered By Blogger

Top 5| Ustensile pentru păr, care nu trebuie să ne lipsească!

"Așa e părul meu", "Asta e culoarea mea", "Așa îmi stă mie natural (când mă trezesc)"... Șlagăre! :V :)))

E timpul să revenim pe Pământ și să acceptăm că datorită vopselelor, tratamentelor cu keratină, produselor reparatorii sau aparatelor electronice reușim să ne ținem în frâu podoaba capilară. Și nu e un lucru rău! (atât timp cât nu exagerăm și nu agresăm foarte mult firul de păr). Mai sunt femei care merg pe clasic: uscare la perie, bigudiuri, moațe, permanent.. Dar tot din categoria " mici ajustări" fac parte ;)

Iată cinci aparate (și 'efectele' lor) de care nu mă despart și pe care le recomand în cazul unui păr lung!

1. Peria rotativă



2. Placă


3. Placă (creponată)


4. Ondulator


5. Difuzor



By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...