Powered By Blogger

DIY: Aranjament pentru bucătărie fericită :)


Cu siguranță încântă ochii privitorului și mai mult aduce o notă de șarm bucătăriei!

Pentru realizarea acestui aranjament sunt necesare 15 minute, iar partea interesanta este că atunci când florile se vor usca, le voi înlocui ușor, putând să-l păstreaz pe masă lună de lună.

Pentru acest DIY mi-au fost necesare următoarele:

O cutie de carton pe care am achiziționat-o din Pepco (10 lei). Am preferat să fie neagră ca să o pot "asorta" ușor :)

Un burete special pentru flori (4 lei) pe care l-am cumpărat din piață de la o florăreasă, dar care se găsește și la Creativ.


Flori, bineînțeles...
Prefer trandafirii de Lidl (12 lei/buchetul); Au toate culorile. Pentru bucătăria mea am ales galben și portocaliu. Am luat două buchete pentru a le combina, dar unul (15 fire) este suficient.


Și ustensile: foarfecă, scotch, pix, post-it, nailon, capsator


Și m-am pus pe treabă ;) Am căptușit cutia cu nailon, după care am tăiat buretele și l-am fixat în cutie..


După ce am fixat capacul (înclinat spre interior, la un unghi de cam 45 de grade) cu o bucățică de scotch și am îmbibat bine buretele cu apă, am scurtat codițele trandafirilor (circa 10cm); am început să-i așez rând pe rând în burete, iar pe alocuri am bagat și frunzele rămase.


La final putem adauga un post-it cu un mesaj motivațional, un citat preferat sau orice ne face să fim mai zâmbitori :) Pentru că, nu? 
Fericirea vine din noi!


By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...