Powered By Blogger

TRIP: Canionul 7 Scări

Aflat în județul Brașov la o altitudine de 948 m, în partea vestică a munților Piatra Mare, Canionul Șapte Scări este un defileu săpat în calcare jurasice. Defileul este format din șapte trepte, care îi dau și numele și care se transformă în cascadă când volumul de apă al pârâului Șapte Scări, afluent al Șipoaiei, este ridicat. (sursa: Wikipedia)

Timp estimativ: Este un traseu cu o dificultatate medie (zic eu :D), care poate fi străbătut în aproximativ 1h30' la urcare (cu pauze, poze, urcuș) și 50' la coborâre.

Începere traseu: Dâmbul Morii (acces auto/ RATBV: 17 barat)

Recomandările mele:
* încălțăminte antiderapantă
* geacă impermeabilă
* de mers în timpul săptămânii, mai ales că a început vacanța.

Program:
Luni-Duminică 10.00-18.00

!Taxa de 10 lei/adult sau 5lei/copil se achită la Cabana Șapte Scări :D
Eu țineam minte că taxa se achita direct la cel care stă la urcarea pe scări, dar nu.. 
Gâfâind de oboselă, dar fericită că am ajuns, îmi spune domnul cu geaca "STAFF" că trebuie să mă întorc la cabană să iau bilet. L-am rugat să îmi ia el banii, dar foarte ferm mi-a răspuns "Banii se impozitează"..Am apreciat, dar în următoarele 5 secunde m-a fulgerat gândul abandonului :D dar m-am mobilizat rapid! A meritat efortul! ;)

(așa începe traseul)



(mulți copilași cu profesori)

(am băut apă de aici: rece și dulceagă; un vis!)

(pauza bine meritată)

(mai avem puțin) 




(2-3 minute dus + 2-3 întors pentru a lua bilet + 2-3 minute iar întors cu bilet :D) 


(pentru iubitorii de tiroliene: sunt peste tot!)

(de aici începe magia)








(sper că am reușit să conving, măcar din imgaini, că nu trebuie ratat acest traseu!) :*

Mno! Te pui cu natura?! :))

By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...