Powered By Blogger

DIY: Hologramă sau Cum să distrezi copilul..din tine :D


Am făcut zilele trecute o nouă descoperire (pe Youtube) și am zis că trebuie să văd dacă funcționează..
și funcționează perfect!! Din poze nu se va înțelege foarte clar, dar merită încercat! Efect de 'wow' este garantat ;)

Cele necesare: o foaie A4, pix, riglă, cutter, scotch, carcasa de la un CD (sau o foaie de plastic mai grosă) și conexiune la net ;)


Împăturim foaia în două (atât pe lungime, cât și pe lățime) după cara cu pixul și rigla evidențiem liniile obținute. Desenăm un trapez cu baza mare de 6cm, iar cea mică de 2 cm.

Acesta ne va fi șablon pentru 4 figuri identice ce le vom face cu ajutorul cutter-ului, din carcasa CD-ului


Și-am ajuns la pasul final în care asamblăm jucăria noastră. Cu bucățele mici de scotch lipim laturile între ele și vom obține asta..


Precizare! Pentru ca efectul sa fie pe măsură căutăm locul cel mai întunecat din casă, sau așteptăm lăsarea serii :) 

Deschidem Youtube-ul și căutăm una dintre postările: Hologram project by Kiste sau Top 5 Video-3D Hologram Project (sunt mai multe, dar eu pe acestea le-am folosit).

Înainte de a da play filmulețului așezăm forma cu baza mică pe ecran, ținând cont ca pătratul nostru să se încadreze în cel din filmuleț.

Las câteva poze mai jos pentru înțelegere, dar vă promit că efectul este mult mai intens.








By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...