Powered By Blogger

POEZIE: Acultă-mă o clipă!

Râvnită doamnă!

Adesea-mi ieşi în cale cu izul tău drăcesc,
Mirosul ăla proaspăt de flori ce îl iubesc,
Buchet de trandafiri din inimă cules,
Mireasmă de lalele, ciorchin de crin ales.

Râvnită doamnă!

Adesea-mi ieşi în cale cu zâmbetul tău larg,
Şi soarele se-amuză şi lunii îi e drag,
Surâs ce mă trezeşte din cel mai negru vis,
Crâmpei de marinar, pe valuri stă înscris.

Râvnită doamnă!

Adesea-mi ieşi în cale cu ochii tăi de înger,
Privirea-ţi e miloasă, privirea-ţi e un fulger,
Nebună poezie ţi-s ochii tăi căprui,
Cu gust dulceag pe margini, dar totuşi amărui.

Râvnită doamnă...

By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...