Powered By Blogger

POEZIE: Delir oraroric

Hai! 
Laudă-mă şoaptă în versuri de sixtet,
Adu-mi o mângâiere în cupa-ţi de şampan,
Plesneşte-mi încruntarea cu-o coadă de oblet,
Şi linge-mi cu blândeţe o vorbă în timpan...

Clădeşte lângă mine o stană de iubire
Şi du-mă lângă munte să-ţi simt ecouri vii,
Turbat de disperare, ieşit puţin din fire,
Omagiu adus în piatră, cunoscător ţi-oi fii!

Voi încerca să-ţi mângâi orgoliul deşirat,
În lumea răutăţii, ce vise-mi înnegreşte..
Mă spăl de cruditate, de rânced şi păcat
Şi mă ridic cu tine spre Mâna ce-ocroteşte.

Mă-nchin în faţa ta cu adoraţii sacre 
Şi îţi gasesc reversul pe lumi de culmi secate, 
Departe de ai tăi, în fante mari şi acre, 
În dialoguri lungi, discursuri gri, şocante...

By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...