Powered By Blogger

Top 10 - Cele mai neinspirate achiziții ale mele: lucruri din casă care nu-mi sunt necesare!

Vorbește lumea :) cum că noi cumpărăm un anumit produs mai degraba mișcați de impulsul emoțional, ci nu conștienți de utilitatea sa.. Și pe bună dreptate! Purtată de val și de uzualul "Aaa!Ce tare! Și eu vreau!" :D , iată 10 lucruri absolut nefolositoare (pentru mine!); unele le am de aproape 5 ani și nu le-am folosit deloc :|

                  1. Feliator de avocado :V

Avocado consum des, dar de feliator mi-am adus aminte acum când scriam articolul; nu l-am folosit niciodată :))


 
                  2. Răzătoare borner :V                                           
 
 Un dispozitiv obositor, greu de manevrat;           legumele trebuie sa aibe o anumită formă și     mărime ca să nu iasă din manerul ajutător de   plastic.                                                                                                   

            3. Aparat de gătit cu aburi   :V                                  

   Un simplu orez si câteva legume înnăbușite  au concluzionat: prepararea durează mult prea mult și spalatul oalei (sau ce-o fi) de     după, m-au determinat să nu o mai folosesc de acum 5 ani :D 

                         

                    4. Ceas deșteptător :V                                          

Marele lui noroc este că are un design  simpatic de nu m-am îndurat să-l dau. Dar are sens să mai zic că ceasul biologic și alarma de  la telefon îl clasează la secțiunea        "demodat"?                                                                    


                             5. DVD player :V                                                       
 
Poate se mai folosește prin alte case, dar la       mine a devenit piesă de muzeu; când îl șterg     de praf mă gandesc că la un moment dat va     devenii un obiect de suflet ca patefonul.             Așa că-l mai țin ! :p
     
                                                                      

6. Cântar de bucătărie :V

Și nu orice! Nici macar electronic! Mecanism fin cu ac :)) Sigur mi-a placut ca era roz :D



7. Cuțite pentru pizza :V

Lăsând la o parte că nu am facut niciodata pizza, atunci când o comanzi vine feliată și de cele mai multe ori n-ai nevoie nici de banalele furculițe și cuțite.. Prietenii știu de ce! :D 



8. Ochelarii de citit  :V

Moda cu "sigur am nevoie de ochelari" ne-a luat pe mulți! Cred că pe 1 din 2, iar 2 din 1 sigur îi poartă :)).  Așa des îi folosesc încât aici nici nu am poză să atașez cu ei..cine mai știe prin ce sertar, sertăraș i-oi fi pus.

URMEAZĂ

Cele mai importante două lucruri nefolositoare mie, dar de care nu mă despart :)) sunt obiceiuri moștenite din familie și am obligația să duc mai departe tradiția...

9. Sertarul cu pungi :V :V :V

Mici, mari, plastic, hârtie, rafie, etc..n-are importanță! De trei ori pe an ordine în ele (eventual mai aruncăm), dar tot boțite și alandala sfârșesc. Ideea e că trebuie sa ai pungi în casă, chiar dacă niciodată nu iei pungă la tine. Cumperi mereu altele, dar vii cu ele acasă și le bagi in sertar..despre mine vorbesc :))



10. Cutia cu nasturi :V :V :V

No comment :))) Ok! Pe scurt..

 Mai cu seama capsele de rezervă pe care le păstrez de la blugi, nici n-aș ști cum se procedează cu ele.



By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...