Powered By Blogger

POEZIE: Prietenește-ți spun!


Îmi cuget în tihnă dorinţa
Şi-ncerc să vă-nchipui în vis,
Cu nesaţ îmi storc suferinţa,
Cu suspine de un dor convins.
Mi-e gândul la voi şi la noi,
La clipe ce-mi rod amintirea,
Versete rămase pe foi, 
Mi-a rămas de atunci doar iubirea.
M-aţi învăţat să-mi cunosc fericirea!
Să-mi scutur privirea de rău,
Să lunec prin mine iubirea,
Să fug de-ntuneric şi hău.
Visam pe atunci să fim mari,
Prea mari ne-am facut deodată!
Avizi de dorinţi şi avari,
Speram la o viaţă bogată.
Ne-am trezit deodată maturi,
În falca rechinului Viaţă, 
Cu pumni mult prea mulţi şi prea duri, 
Proiectaţi cu durere în faţă.
O, voi, prieteni dragi!
Vă caut şi acum!
Şi-ncerc în gându-mi pueril
Să mi v-aduc în drum...

By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...