Powered By Blogger

CĂRȚI RECOMANDATE: Antologie de vorbe de duh. Râsul lumii- autor: Des MacHale - traducere: Radu Paraschivescu - editura Humanitas

" În tinerețe credeam că banii sunt lucrul cel mai important în viață. Acum, la bătrânețe, sunt convins."
(Oscar Wilde)


" Taică-meu era bețivul orașului. De obicei, chestia asta nu e gravă, dar când orașul e New York..."
(Henny Youngman)


"N-am încredere în cămile și în general în nicio ființă care rezistă o săptămână fără băutură"
(Joe E.Lewis)


"Pesimistul este omul care, dacă simte miros de flori, caută din priviri coșciugul"
(H.L.Mencken)


"Rezist la orice, în afara tentațiilor."
(Oscar Wild)


"Mi-ar plăcea să ajung atât de bine cunoscut, de popular și de celebru, încât să pot trage pârțuri de față cu alții, iar acestora să li se pară cel mai firesc lucru din lume."
(Honoré de Balzac)


"Nu mă înțelegeți greșit - antipatia mea pentru ea e pur platonică."
(Herbert Beerbohm Tree)


"Omul cel mai plictisitor este cel care, dacă îl întrebi ce mai face, se apucă și-ți spune."
(B.L.Taylor)


"Tot tapajul ăsta despre culcatul împreună. Pentru plăceri trupești, prefer oricănd să mă duc la dentist."
(Evelyn Waugh)


"Ce mult mi-aș dori ca Adam să fi murit fără nicio coastă lipsă."
(Dion Boucicault)


"Lanțurile căsniciei sunt atât de grele, încât e nevoie de doi ca să le poarte, iar uneori chiar de trei."
(Alexandre Dumas)


"Dragostea e o chestiune de chimie - sexul, în schimb, se reduce la fizică."
(G.M.Mark)


"Misoginul este bărbatul care le urăște pe femei la fel de mult cum se urăsc între ele."
(H.L.Mencken)


"Filosofia este pentru lumea reală ceea ce este masturbarea pentru sex."
(Karl Marx)


"Americanii sunt în state să mănânce și gunoi, dacă torni destul ketch-up peste el."
(Henry Miller)


"Filosofia înseamnă soluții ininteligibile la probleme irezolvabile"
(Henry B. Adams)


"Milioane de oameni tânjesc după nemurire, dar nu știu cum să-și petreacă timpul într-o după-amiază ploioasă de duminică."
(Susan Ertz)


"Minciunile sunt scuzabile în fața încercărilor de a afla informații personale prin întrebări directe."
(John Henry Newman)


"Când o femeie e prea bătrână ca să-i mai atragă pe bărbați, se întoarce spre Dumnezeu."
(Honoré de Balzac)


"Să schiez? Păi de ce să-mi rup piciorul la minus cincisprezece grade când pot să cad pe scări acasă?"
(Corey Ford)


"Au!"
(Isaac Newton)


"Tipul care a inventat prima roată a fost un idiot, dar cel care le-a inventat pe celelalte trei, ei bine, ăsta a fost un geniu."
(Sid Caesar)


"Decorul era minunat, dar s-au băgat actorii în față."
(Alexander Woollcoot)


"Am destulă școală pentru o actriță - am învățat să scriu cât e nevoie ca să semnez contracte."
(Hermione Gingold)


"Există trei vârste ale omului - tinerețea, bătrânețea și 'arăți grozav' "
(Cardinalul Francis Spellman)


"Când eram copil Marea Moartă era doar bolnavă."
(George Burns)


"Am treizeci de ani, dar știu să citesc ca la treozeci și patru."
(Dana Carvey)


"Când ai necazuri, oamenii care sună ca să te consoleze nu vor decât să afle mai multe detalii."
(Edgar W.Howe)


"Prințesa Anna este o domnișoară foarte activă.Îi place viața în aer liber. Și iunește natura, în ciuda felului cum și-a bătut aceasta joc de ea."
(Bette Midler)


"Respect prea mult adevărul ca să mă folosesc de el pentru toate fleacurile."
(Mark Twain)


"Îmi câștigam existența vânzând mobilă. Partea proastă e că era a mea."
(Les Dawson)


"Ieri a fost prima zi din câte ți-au mai rămas de trăit și iar ai zbârcit-o"
(Patrick Murray)



By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...