Powered By Blogger

A propos de l'avortament

Ce zi frumoasă e! Mămică, vezi?

Mă uit de-aici de jos şi simt. Mă crezi?

Abia aştept să vin jos pe Pământ

Şi să rostesc "mama" primul meu cuvânt.

Abia aştept să mă plimbi pe o straduţă,

Ţinându-mă strâns de-a mea mânuţă,

Să mă iei apoi în braţele tale

Şi să mă săruţi pe obrazul meu moale.

Dar mamă, stai! Ce eşti aşa grăbită?

De ce inima-ţi bate-n gât suită?

Ce se întâmplă de-ţi picură o lacrimă?

Te simt tristă în a ta inimă...

Ce e aici? Ce se întâmplă?

De ce durere simt acum în tâmplă?

De ce acum nu pot să mai respir?

De ce-mi simt sufletul rupt ca un fir?

Mămică... nu-mi zi că m-am dus!--

Nu-mi zi că visul meu-i deja apus!

Străduţa, mâna şi sărutul tău...

Cu ce-am greşit atât de rău?

Oricât de greu mi-ar fi să cred acum

Nu pot să mă întorc din drum;

Nu ştiu dacă a fost vorba de "nu te doresc"

Dar un lucru este sigur: mami, te iubesc!

By Alexandra Șuțu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ARTICOL NOU

Smoothie| Green Garden

Pentru această revigorantă băutură  avem nevoie de:  Câteva frunze de spanac baby 1/3 legătură de pătrunjel 3 feliuțe de măr 1...